dinsdag 21 juni 2016

Pin it & Make it nr 5


Het Pin it & Make it project liep hier een beetje vertraging op. In april was ik terug op schema, maar daarna ging het fout in de planning. Het werd hier even heel druk en er was te weinig tijd om te naaien. Wat wel geproduceerd werd, is nog niet afgegeven (stay tuned ;-))

We beginnen terug met een klein projectje een An-tasje volgens het recept van Jace.
Het werd in blogland door iedereen de hemel in geprezen als ideale restjesverwerking.
Het staat dus ook al een tijdje op de "vage planning" om een voorraadje te produceren met stukken uit de restjesdoos. Het lijkt me wel leuk als cadeauverpakking.

En toen vroeg een collega of ik een tasje kon maken. De afmetingen kwamen overeen met die van het An-tasje, dus het was een  ideale gelegenheid om dat patroontje te testen.
Ik liet enkel projectjes zien waarvan ik nog stof over had  en voila: vissen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten