zaterdag 15 augustus 2015

The road so far ... wablieft?

Vorderingen en blunders staat er in de titel...

Ik moet toegeven: er zijn niet zo veel mislukkingen waarvan ik foto's nam.
Ik ga proberen om het in de toekomst toch te doen. Ik wil niet dat jullie het onrealistisch beeld krijgen dat altijd alles lukt en nog wel van de eerste keer.

Ik ben van plan om als archief toch alle naaisels die ik nog kan vinden in mijn foto's of kasten gaandeweg te posten. Vooral voor mezelf eigenlijk.
Maar wie weet is het voor jullie ook nuttig? Om de stap te zetten om iets te proberen? Want, geloof me, zo ongelooflijk handig ben ik nu ook weet niet. Wat ik kan, kunnen jullie toch ook?

Ik zal de overzichtjes posten onder "The road so far".

Er komt er zeker eentje over :

- rokjes : want dat zijn er best al veel in de kast van mijn dochter. Dat wordt dus een lang bericht ;-)
- kleedjes : om te tonen welke stapjes ik zette alvorens ik het lentefeestkleedje van Karolien maakte
- carnaval/ verkleden : ik heb wel een flauw vermoeden in welke periode die komen
- T-shirts : hoe lang het duurde eer ik het durfde en hoe goed het eigenlijk wel meeviel.
- tassen/rugzakjes: met een toekomstige tutorial van de "mooie rugzak" van Karolien
- babystuff

amai ik heb nog werk. Verwacht ze niet allemaal in 1 week. Dit is een langetermijnproject ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten