maandag 25 maart 2019

De eenhoornimpuls (LS2gether)


Ik hoor het u al denken: nog meer van die stof, Nathalie? Hoeveel heb je er zo gekocht?
Dit is de laatste uit de reeks, beloofd!



Bij de stemming voor het thema van deze "Let's Sti(c)k Together"-ronde won impulsaankoop won met voorsprong. Ik ben dus duidelijk niet de enige die last heeft van het fenomeen. Je ziet stof en je moet ze hebben! Maar daarna ligt ze toch wel verdacht lang in de kast omdat je er niet echt een plan voor hebt. En als je daar eenmaal mee begint ...

Mijn Wolf Moon panelen waren nog niet verwerkt toen ik een pre-order van de roze versie met eenhoorns zag voorbijflitsen op de pagina van Droomstoffen. Die moest ik uiteraard ook hebben, want ik kan mijn dochter toch niet uitsluiten? Het zou een sweaterjurkje worden of een sweater of zo  ... Ah kom, ik moest het gewoon hebben omdat het mooi was! Drie maanden na de bewuste impulsbestelling werden de eenhoorns aan onze deur afgeleverd. Niks aan te merken op de service hoor, als je een pre-order doet dan weet je dat het een paar maand kan duren. De stof is immers nog niet beschikbaar op het moment dat je bestelt.



Ik zou er deze keer niet zo lang mee wachten deze keer en vatte de mythische wezens bij de hoorns. Ik heb geen uitgetekend patroon voor een sweaterjurk in huis, dus zou ik snel even een paar aanpassingen doen op het patroon van de laatst geproduceerde passende sweater: de Velocitas.
Dochterlief is daar echt helemaal fan van, dus de ideale basis voor mijn knutselwerk.

Ik combineerde met de Nivalis en gebruikte de halsboordtips voor opstaande kragen van Sharon.
Ik leg in een later bericht nog uit hoe ik dat juist aanpakte.

Kijken jullie mee hoe de andere dames het thema invulden?






12 opmerkingen:

Johanna Two Owlettes zei

leuke sweaterjurk!

Justine zei

Paneeltjes zijn altijd gevaarlijk, die glippen zo mee in de winkeltas!

Nele van OOYAmade zei

Met een eenhoorn hier en daar kan je nooit verkeerd doen! Hier ook twee eenhoornfans ;)

Just Delphine zei

leuk en braaf verwerkt die impulsaankoop.

MieldeFleur zei

Ik zou dan denk ik na 3 maanden niet eens meer weten dat ik het gekocht had haha!

Nie Nie Sewing zei

Heerlijk zo'n sweaterdress!

Nathalie V zei

dankjewel :-)

Nathalie V zei

Ja het zijn stiekemerds!

Nathalie V zei

Oh maar daar waakte mijn dochter wel over hoor. Vooral omdat haar broer zo graag met zijn wolventrui rondloopt. We werden er constant aan herinnerd.

KreATRIEN zei

Normaal ben ik niet zo'n fan van roze maar met dit stofje is het wel heel mooi!

Girl in Uniform Lieve zei

Impulskopen hoeft niet per sé negatief te zijn, als ik dit zo zie. Tof!

Sonja zei

Wat een heerlijke en leuke sweaterdress voor een meisje. Geslaagde combinatie met de bijpassende haarband.

Een reactie posten