zondag 21 oktober 2018

Goede voornemens part 3

Het einde van september is ook al even voorbij, dus weer een update met vertraging...

Mijn doelen nog even op een rij:



"Dank zij" de sluiting van KiwiFabrics en het Stoffenspektakel kwam er wat extra stof binnen. Sinds juli kocht ik 9,5 m stof. Anderhalve meter daarvan was een lap fleece die dadelijk naar de kamer van zoonlief verhuisde als dekentje. Een deel van de aankopen werd ook al verwerkt tot een tas en een trui. Maar er ligt nog heel wat te wachten om onder de naald te gaan. Alle stoffen werden nochtans met een duidelijk doel gekocht: 2 truien, een gilet, een pyjama ...  Alleen is de naaitijd hier tegenwoordig schaars. Het resultaat is nog steeds een negatief saldo voor stashbusting in 2018: 3 m extra in de kast.




Ik kocht geen nieuwe patronen. Flink, want de verleiding was soms groot. Ik probeerde wel 2 tassen en een trui voor de eerste keer uit, dus dat zit goed. 

Ik ben vooral blij dat er voor iedereen in huis al naaisels geproduceerd werden dit jaar. Zelfs voor mijn wederhelft!

Een van de naaisels werd geproduceerd op een Maakdag bij Likebirds: streepje bij de me-time voor workshops.



De rest van de voornemens ... er zijn er toch een paar waarvan ik redelijk zeker ben dat het niet gaat lukken. Op naar de laatste maanden met het voornemen om toch echt die 3 m nog weg te werken ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten