zondag 27 december 2015

25 questions tag

Cathy nomineerde me voor de Liebster award (dat is hier al eerder gepasseerd) en de 25 questions tag. Ik heb me dan een hele tijd later eens beziggehouden met het beantwoorden van de vragen. Ik postte de Liebster Award vragen en geheel in mijn stijl kon ik de uitgetypte antwoorden van 25 questions niet meer vinden. Tot vandaag ... ik sorteerde wat bestanden en daar stonden ze!

Bij deze: 25  " prangende" vragen ;-)



1. Heb je huisdieren?
Neen, tenzij je muggen en spinnen meerekent.

2. Noem drie dingen op die het dichtst bij je zijn.
Sleutels, kladpapier met krabbels, enkele naaiboeken die ik nog moet opruimen.

3. Hoe is het weer nu?
Ongewoon goed voor de tijd van het jaar.

4. Rij je met de auto? Zo ja, heb je al eens een ongeluk gehad?
Ik heb nog niet echt een ongeluk gehad waarbij een andere auto betrokken was. Maar mijn garagepoort en enkele paaltjes zagen mijn auto wel al van heeel dichtbij.

5. Hoe laat was je deze morgen wakker?
6u15 De kinderen zijn de wekker op vrije dagen. Maak ze maar eens wijs dat je dan wil uitslapen …

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Deze morgen, om wakker te worden … het hielp niet.

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
The Minions: gratis aan huis geleverd door Sint-Maarten. Pret voor de hele familie.

8. Wat staat er in je laatste sms'je?
Trein gemist, ik zal later thuis zijn.

9. Wat is je ringtone?
Euhm zo’n standaardbelleke.  Ik heb dat niet veranderd.

10. Ben je al eens in een ander land geweest?
Ja , maar meestal blijft het wel redelijk in de buurt. Ik heb Europa nog niet verlaten.

11. Hou je van sushi?
Ik heb dat nog nooit gegeten.  Ik weet het, ’t is erg. Ik ben een culinaire barbaar.

12. Heb je ooit medicijnen geslikt om sneller in slaap te vallen?
Ik val wel als een blok in slaap als ik Sinutab inneem. Maar dat is met de bedoeling om te kunnen ademen ’s nachts. Het marmotteneffect is een bijwerking ;-)

13. Waar doe je je boodschappen?
De wekelijkse boodschappen bij Colruyt. Als ik in de loop van de week iets nodig heb, ga ik naar het GB-ken of de Aldi. Soms naar de Delhaize als ik daar in de buurt moet passeren.

14. Heb je broers en zussen?
Ik heb een jongere broer en zus.

15. Heb je een computer of een laptop?
Duh, ik typ waarschijnlijk niet via een mentale link rechtstreeks op  ’t internet.

16. Hoe oud zal je zijn de volgende keer dat je je verjaardag mag vieren?
38 jaar in juli

17. Draag je een bril of lenzen?
Ik kan mijn bril niet missen.  Ik zie niet verder dan  10 cm zonder.  Als mijn bril valt, ben ik hulpeloos, want ik zie hem niet eens liggen op de grond. Ik heb vroeger lenzen gedragen, maar na een stoffige ontmoeting met Spaanse zon en zonnecreme, kon ik er geen meer verdragen.

18. Verf je je haar?
Neen. Ik heb in zotte buien ooit eens gedacht om mijn haar zwart te verven, maar zwart-zwart heb ik nog niet gezien. Er zit altijd wel een blauwe/rode schijn in zwart geverfd haar en dan houd ik mijn eigen kleurke wel.

19. Wat ben je vandaag nog van plan?
Verder lezen in Game of Thrones tot ik in slaap val.  Ik moet en zal lezen in bed. Ook al valt het boek soms op mijn hoofd voor ik aan het einde van de bladzijde zit.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Op de begrafenis van mijn oma deze zomer heb ik echt gehuild. Ik krijg wel vochtige ogen als ik tv-kijk of lees, maar echt huilen noem ik dat niet.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Salami, spekjes, … als het maar zout is.

22. Eet je liefst een hamburger of een cheeseburger?
Cheeseburger, liefst met bacon … zie je een patroon?

23. Heb je al eens een nachtje doorgetrokken?
Mijn bed helemaal niet gezien? Aan de unief één keer in een bizarre trip naar Amsterdam en één keer om een deadline te halen.

24. Wat is de kleur van je ogen?
bruin

25. Merk je het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Oh ja.  In mijn wereld drink je gewone coca cola of geen cola. Ik zal het beleefd uitdrinken als ik iets anders geserveerd krijg, maar als ik kan kiezen heb ik liever water dan dieetcola of Pepsi.

 Als iemand zich geroepen voelt om deze vragen ook in te vullen, beschouw dit als een openstaande nominatie ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten