woensdag 25 november 2015

Liebster Award



Cathy van KateCreatief nomineerde me voor een Liebster Award.
Een watte? hoor ik u denken?
Je ziet ze in blogland wel vaker passeren: vragenlijstjes waarmee je lezers je een beetje beter leren kennen. Iedereen die de  Liebster award krijgt, geeft hem ook weer door aan 3 anderen. Kettingberichten dus ;-)

Het heeft (heel) lang geduurd, maar ik kwam er toch eens toe om de vragen van Cathy te beantwoorden. En dan nog een week of 2 later: tadaa: Mijn antwoorden op de prangende vragen...

1.    Omschrijf jezelf in vijf woorden.

- mama: Kinderen veranderen wie je bent.
- uitsteller: Ik weet niet wanneer het begonnen is, maar ik kan me niet herinneren wanneer ik niet constant de verkeerde dingen uitstelde
- meevoelend: Ik ben dikwijls meer bezig met wat het best is voor andere mensen in plaats van te denken wat best is voor mij.
- rommelig: zie tweede woord: iI stel huishoudelijk werk altijd uit.
- chaotisch: Ik kan beginnen met een taak en voor het klaar is met 5 andere dingen beginnen.

2. Welk land zou je ooit eens willen bezoeken?
allemaal, is dat een optie? neen, zeker?
Ik hou van de zon, maar ScandinaviĆ«  wil ik ooit wel eens doorkruisen.
(I know, still cheating: dat is nog altijd meer dan 1 land)

3. Wie / wat neem je mee naar een onbewoond eiland?
Wat? Mijn Game of Thrones-boeken , dan heb ik telkens leesvoer genoeg voor ik opnieuw moet beginnen.
Wie? Ik twijfel over mijn kinderen, maar ik wil ze niet laten verhongeren omdat hun mama zero survivalskills heeft. Een survivalexpert/slaafje lijkt me een goeie keuze?
 4. Ben je een ochtend- of een avondmens?
Zeker weten eerder een avondmens. Ik sta zelden op met een glimlach en het duurt veel te lang eer ik met iets productiefs begin.
5. Wat wou je als kleuter worden?
Dat kan ik mee nu eens niet herinneren. Ik veronderstel kleuterjuf of dierenarts zoals alle kleine meisjes?

6. Wat is je levensmotto?
"Ik heb nog tijd ..."
Als ik iets kan uitstellen, zal ik dat zeker doen. En eigenlijk ook als het niet kan ...
7. Van welk seizoen hou je het meest?
Zomer. De lente, herfst en winter leveren mooiere beelden op, maar ik geniet er erg van om in de zon te zitten/liggen/leven.

8. Wat is je favoriete huishoudelijke taak?
 GEEN! Ik haat huishoudelijk werk in al zijn vormen. Ik kan best trots op mezelf zijn als iets klaar is, maar ik haat de taken op zich.Tenzij je naaien ook meetelt natuurlijk?

9. Op welke creatie ben je het fierst?
Het lentefeestkleedje van mijn dochter.
Eigenlijk ben ik trots op alles wat mijn kinderen graag aantrekken of gebruiken, maar dat kleedje had toch echt iets speciaals. Ik was heel trots dat mijn dochter koos voor een mama-kleed ipv een winkelkleed.
10. Wat doe je op een regenachtige zondag?
on a good day: naaien.
meestal: mijn tijd verkwanselen op de pc.

Volgens de regels moet ik nu 3 andere bloggers verblijden met een nominatie. Bij deze leg ik Martha van proud, Angelleke die kan toveren met haar cameo en Isabelle van A Naais ID op de rooster:

 De vragen:
1) Van wie kreeg je jouw creatieve genen?
2) Wat is jouw meest geslaagde creatie?
3) Omschrijf een creatieve blunder die je ooit beging.
4) Welke muziek zet je op tijdens je creatieve buien?
5) Wat/wie inspireert jou?
6) Welk boek is het beste dat je ooit hebt gelezen?
7) Wat kan je absoluut niet?
8) Beschrijf jouw perfecte dag.
9) Wat is jouw grote droom?
10) Vertel een mop ;-)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten